tisdag 9 februari 2010

Tisdag








NU har de varit lite uppehåll härifrån. Men allt har gått bra. han har sovit bra i 2 nätter så nu är man lite mer människa än tidigare. Kom med på utbildningen med så har praktik nu en vecka sen nästa vecka börjar vi med lite B teori sen v8 börjar C teorin. Så de blir kul.
Så har jag fått utbildnings boken på grävmaskin och traktor så nu får jag köra de med.
Så nu börjar planerna på att köpa en egen grävmaskin får se till sommaren om man köper en.
Ska fundera.
Och nu är de satt namn på lille. De blev Sixten Oliver Larsson.
NU ska ja gå HEJS!


2 kommentarer:

Rickard Larsson sa...

Vad söt! :) Fint namn ni har hittat han.. Jag får nog vänta till sommaren innan jag får se han o då har han nog vuxit som bara den. Får ni sova nåt på nätterna nu?

Moster Maria sa...

En riktig Piller pojk:) så fin sååå... Du har tydligen tänkt gå i morfars och din fars fotspår hör jag, Då blir nog morfar glad. Säkert Tommy också. Ni kan väll komma förbi när ni är till ökx så vi får se gossen på riktigt.