torsdag 22 januari 2009

Irriterad

Har suttit i telefon nu från kl 10.00 i 3 h dvs...
Ringt runt för att få fixat alla papper på min skoter så jag får den reggad i sverige.
kollat med tullen i finland så ja får ta över skotern och motera in nya motorn i den utan problem.
Kollat upp momsen på skoter. mm..
Man blir lite less. Inget stämmer.
Men får se nu tror att allt börjar ordna sig.
Har ju bara sjukskrivningen kvar att fixa. Som de med blev problem med.
När jag jobbat i Norge så ska ja visst ha sjukskrivning från norge. ja ni förstår bara problem.
Håller mig nog i Sverige ett tag nu =) De e ju här som e hemma.

Nu ska ja fortsätta i köket. Har rivit ner ett skåp så nu är de grejer i hela köket igen,
Så Carro lär väl bli arg när hon kommer hem =)
Är bra för hjärtat att bli lite sur ibland tror jag.

HEJ!

Inga kommentarer: